Saturday, June 11, 2011

10.6.2011~Heewwweee:)


Yeahhh,Arniazura rolling your eyes up and down,left and right!!!!

Apakah???
hehehe:)
tarikh apa ni???
aku sendiri tak tahu nak cakap mcm mana
post sebelum ni yang aku duk berjiwang2 tu
#haaaayangtulah,sidiadah proposeaku
wah, propose ke??
 aku pun keliru ni
OMG!!! aku ni da declare couple ngan dia ke???
adoiii...
 kusut aku
dalam masa yang sama aku still worried
yelah  cam yang aku ckp before this 'im not gud enough for him"
sesuai ke aku ngan dia
YaAllah engkau bantu lah aku YaAllah,Permudahkanlah segala kekusutan ni YaAllah,engkau tenangkanlah hati ku ini YaAllah:)

10.6.2011-Our chat~between him and i


him
U... Bsok blik kl.. Nak ?? 
I rindu dgn u...


Arniazura Arum 10 June at 21:16
hei mane boleh..i baru jer turun kl semalm..

Him 10 June at 21:17 Report
Apa hei ??
Owhh ok..
U bukan syang I pun..
Klu sayang..u dh bgitau I..
So I tau u mcm mana dgan I..

Arniazura Arum 10 June at 23:11
 i rase rendah diri nk kwn ngn u
berbeze sgt life u ngn i..
kwn2 u ngn i..
i biase2 je..

Him 10 June at 23:12 Report
Cuba jgn nk mcm tu bleh x ??
Skrng I nk tnya u... U sayang I ke x ??
Simple..

Ngeee da tu je aku boleh display kat sini tak boleh lebih2:)
then kan,korang agak2 apa jawapan yg aku bagi
hehehehehe:)
teka sendiri owhkeh!!!!

then last but not least
dia tenang kan hati aku yang tengah risau tu
tengok ni:)



Him 11 June at 02:14 Report
Dun worry... I luv u sayang...


Arniazura Arum 11 June at 02:16
sure u luv me:))

Him 11 June at 02:19 Report
Sure.. Luv u xoxox :))

 
Gatal Owhkeh!!!

No comments: